دکتر سوره علاف اکبری / پروتزهای صورت / بهترین دکتر پروتز گونه
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

بهترین دکتر پروتز گونه

یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی صورت گونه ها هستنند. اگر به چهره بازیگران هالیوودی دقت کرده باشید، اکثراً دارای گونه های برجسته و زیبا و در عین حال طبیعی هستند. اگر فکر می کنید که همه این بازیگران به طور خدادادی دارای چنین گونه های زیبایی هستند، کاملا در اشتباهید، زیرا بیش از 90 درصد آنها بخاطر بیشتر دیده شدن و زیباتر شدن دست به عمل های زیبایی بسیاری می زنند که یکی از آنها پروتز گونه است.

پس اگر به دنبال زیباتر شدن چهره تان هستید ما به شما عمل پروتز گونه را پیشنهاد می کنیم.

اما نه پیش هر دکتری! از آنجا که این عمل هم مانند سایر عمل های زیبایی صورت مثل عمل زیبایی بینی، پروتز چانه و…. نیاز به تبحر و دقت و همچنین تخصص پزشک دارد. پس قبل از هرچیز به دنبال یک دکتر خوب برای پروتز گونه  باشید. اما بهترین دکتر پروتز گونه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پروتز گونه چیست؟

برخی پروتز گونه را با تزریق ژل و چربی اشتباه می گیرند، به همین دلیل ما می خواهیم تعریف دقیقی از پروتز گونه را به شما ارائه دهیم و تفاوت پروتز گونه را با تزریق ژل و چربی را بیان کنیم.

پروتز گونه روشی دائمی برای برجسته سازی گونه هاست. اما در حالی که تزریق ژل و چربی موقتی است و پس از گذشت چند ماه جذب بدن می شوند.

در این روش پزشک متخصص پروتزهایی از جنس سیلیکون که کمی نرم تر از استخوان هستند را پس از بیهوشی عمومی فرد و ایجاد برشی در ناحیه داخلی گونه ( از بین دندان ها و گونه) روی استخوان گونه با پیچی مخصوص تعبیه می کند.

در عمل پروتز گونه از بخیه های جذبی استفاده می شود و نیازی به کشیدن بخیه نیست.

بهترین دکتر پروتز گونه

بهترین دکتر پروتز گونه

آیا پروتز گونه دائمی است؟

بله ، همان طور که قبلا هم گفته شد پروتز گونه روشی دائمی برای برجسته سازی گونه هاست و اگر در انتخاب بهترین جراح پروتز گونه دقت کافی داشته باشید این روش دائمی است و نیازی به تعویض پروتزها ندارید.

اما در شرایط زیر پزشک مجبور به خارج کردن پروتز گونه است:

  • اگر در انتخاب پزشک خود دقت نداشته باشید و پزشکتان مشاوره کافی به شما نسبت به سیستم ایمنی و ساختار بدنیتان نداده باشد احتمال واکنش نشان دادن بدن شما به پروتز گونه وجود دارد و باید هر چه سریعتر پروتز خارج شود.
  • اگر در انتخاب پزشک و کلینیکی که قرار است عمل پروتز گونه انجام شود دقت نداشته باشید، و این جراحی در محیطی غیراستریل انجام شود ممکن است عفونت رخ دهد و پزشک مجبور به خارج کردن پروتز گونه است.
  • پروتزها باید قبل از جایگذاری در محلول آنتی بیوتیک قرار داده شود و اگر پزشک شما دقت و حساسیت کافی نداشته باشد و این کار را انجام ندهد، امکان عفونت بسیار زیاد است و باید پروتزها از صورت شما خارج شوند.

چه کسانی کاندید مناسب برای پروتز گونه هستند؟

  • کسانی که سلامت جسمانی دارند.
  • کسانی که ثبات وزنی دارند.
  • کسانی که انتظاراتی معقول از عمل پروتز گونه دارند.
  • کسانی که سیگاری نیستند.
  • کسانی که از ظاهر گونه هایشان راضی نیستند.
  • کسانی که گونه های خیلی صاف و افتاده ای دارند.

در صورتی که تصمیمتان بر این عمل جدی است حتما قبل از عمل نمونه کارهای پروتز گونه پزشک مورد نظرتان را ببینید.

مشاوره قبل از عمل پروتز گونه

قبل از عمل پروتز گونه حتما در رابطه با موارد زیر با پزشک خود مشورت کنید:

  • هدف از عمل پروتز گونه
  • داروهایی که استفاده می کنید اعم از گیاهی و یا شیمایی
  • تجربه جراحی های پیشین
  • آلرژی ها
  • اگر اهل سیگار، قلیان و یا الکل هستید، حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.

ویژگی های بهترین جراح و دکتر پروتز گونه 

طبق مطالب گفته شده قطعا به حساسیت این موضوع و عمل زیبایی پروتز گونه  پی بردید. پس اگر قصد عمل پروتز گونه را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  • به دنبال پزشکی باشید که بهترین متخصص و جراح صورت باشد.
  • به دنبال پزشکی با حوصله باشید که به تمام ابهامات و سوالات شما در زمینه عمل پروتز گونه پاسخ دهد.
  • منافع مالی خود را به انسانیت و شرف ترجیح ندهد، و در صورتی که شما کیس مناسبی برای این عمل نبودید شما را در جریان بگذارد.
  • در محیطی استریل شده و کاملا بهداشتی و با به بهترین مواد عمل پروتز گونه را انجام دهد.

دکتر سوره علاف اکبری متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت برای مراجعینی که قصد عمل پروتز گونه را دارند در ابتدا جلسه ای برای مشاوره برگزار می کند تا وضعیت جسمانی و سلامت بیمار را بررسی کند و در صورت صلاحدید اقدام به عمل پروتز گونه با بهترین نوع پروتز و در کلینیکی مجهز و استریل عمل های زیبایی را انجام می دهد.

قیمت پروتز گونه

برای قیمت پروتز گونه نمی توان قیمت دقیقی را اعلام کرد زیرا بسته به تخصص پزشک، نوع و شرکت سازنده پروتز، مقدار پروتز مصرفی، تجهیزات و لوکشین کلینیک و یا مرکز درمانی که عمل پروتز گونه انجام می گیرد، متفاوت است.

کلام آخر

چنان چه قصد عمل پروتز گونه را دارید تحقیقات کافی در انتخاب پزشک داشته باشید و بهترین دکتر پروتز گونه را انتخاب کنید، تا به نتیجه دلخواه تان بدون عوارض خطرناک پروتز گونه دست پیدا کنید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =

تماس با دکتر علاف اکبری