دکتر سوره علاف اکبری / جراحی پلک / چگونه میتوان بهترین جراح پلک را پیدا کرد؟
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

چگونه میتوان بهترین جراح پلک را پیدا کرد؟

یافتن بهترین جراح پلک در تهران کار سهل و آسانی نیست. در شهر تهران تعداد بسیار زیادی از جراحان در زمینه جراحی های زیبایی صورت و جوانسازی صورت در حال فعالیت هستند. از آنجا که چشم یکی از حساس ترین و حیاتی ترین عضوهای بدن است، پس شمایی که به دنبال جراحی زیبایی پلک هستید باید به بهترین جراح زیبایی پلک در تهران مراجعه کنید. اما بهترین جراح پلک چه کسی است و چگونه باید وی را پیدا کنیم؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا جوابتان سوالتان را بدهیم.

نتیجه بلفاروپلاستی یکماه بعد از عمل | دکتر سوره علاف اکبری

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

قبل از هر چیز به دلیل حساسیت عمل بلفاروپلاستی لازم است توضیحی دقیق از این عمل بدانید. جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از جراحی های زیبایی جهت جوانسازی صورت است.

هدف از این عمل اصلاح ایراداتاتی نظیر افتادگی پلک، پف چشم، چین و چروک اطراف چشم است، که در اثر افزایش سن و یا به دلیل مسائل ژنتیکی ممکن است فرد تجربه کند.

البته لازم است این نکته را بیان کنیم که؛ عمل بلفاروپلاستی در اکثر اوقات می تواند جزء عمل های درمانی محسوب شود. زیرا برخی از مراجعه کنندگان به دلیل افتادگی پلک شدید و گله مند از کاهش میدان دیدشان اقدام به این عمل می کنند.

 

عمل جراحی پلک به دو روش جراحی پلک بالا (فوقانی) و جراحی پلک پایین (تحتانی) انجام می گیرد.

جراحی پلک بالا (فوقانی)

جراحی پلک بالا و یا بلفاروپلاستی پلک بالا، جهت رفع افتادگی پلک بالا، از بین بردن چین و چروک اطراف پلک و همچنین برداشتن پوست اضافه پلک بالا انجام می گیرد. در این روش به دلیل اصلاح افتادگی پلک و همچنین رفع پف چشم، حالت خستگی و پیری چشم از بین می رود و چهره زیباتر و جوانتر به نظر می رسد.

جراحی پلک پایین (تحتانی)

جراحی پلک پایین و یا بلفاروپلاستی پلک پایین نیز نقش بسزایی در جوانسازی چهره دارد. به دلیل مسائل ژنتیکی و یا افزایش سن چین و چروک های زیر چشم نمود پیدا می کند و یا به دلیل تجمع چربی پف زیر چشم به وجود می آید و همچنین پوست زیر چشم شل و افتاده می شود.

جراح پلک می تواند با ایجاد یک برش کوچک در زیر خط مژه پوست اضافی پلک پایین را برش دهد و چین و چروک های زیر چشم را هم از بین ببرد. و همچنین وی می تواند چربی های اضافی زیر چشم را خارج کند و پف زیر چشم را نیز کاملاً از بین ببرد.

بهترین جراح پلک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در صورتی که جراح پلک مد نظر شما سه پارامتر تخصص و میزان رضایت بسیار بالای مراجعه کنندگان و نمونه کارهای جراحی پلک موفق را داشته باشد، می تواند جزء بهترین جراحان پلک باشد.

وقتی که ما صحبت از بهترین جراح پلک و یا پزشک معروف جراحی پلک می کنیم، منظورمان رده بندی و نفر اول این تخصص نیست. بلکه هدفمان این است که شما پارامترهایی که لازم است بهترین جراح پلک در تهران داشته باشد را بشناسید.

شاید هیچ وقت، هیچ کسی نتواند به درستی یک پزشک را با عنوان بهترین جراح بلفاروپلاستی مشخص نماید، اما در این مقاله ما شما را با فاکتورهایی که می توانید یک جراح پلک خوب را بشناسید آشنا می کنیم.

چنانچه قصد جراحی پلک دارید و به دنبال بهترین جراح پلک هستید این 4 فاکتور را باید در نظر داشته باشید:

  • تخصص و تحصیلات جراح
  • تجربه و مهارت
  • اخلاق جراح
  • محل طبابت و جراحی

بهترین جراح زیبایی پلک در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

ظرافت و دقت جراح پلک، یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب جراح است. چنانچه جراح توانایی ظریف کاری نداشته باشد، احتمال نتیجه منفی این عمل و ناراضی بودن مراجعه کننده بسیار زیاد است.

چنانچه ساکن پایتخت هستید و به دنبال جراح پلک خوب تهران هستید دقت و وسواس لازم را داشته باشید و تمامی موارد زیر را بررسی کنید؟

از اطرافیان خود در مورد بهترین جراح پلک سوال کنید

یکی از بهترین منابع برای معرفی جراح متبحر پلک، مشاوره و مشورت با دوستان و آشنایانی است که قبلا جراحی پلک انجام داده اند. شما می توانید از تجربیات آنها استفاده کنید و لیستی از بهترین جراحان پلک در تهران تهیه کنید و سپس به بررسی آنها بپردازید.

در شبکه های اجتماعی نمونه کارهای بهترین جراحان پلک را ببنید

یکی از بهترین فضاها برای دیدن نمونه کارها شبکه های اجتماعی است. شما می توانید با سرچ هشتگ های مرتبط با جراحی پلک و یا سرچ نام پزشک مدنظرتان تعداد بسیار زیادی از نمونه کارها، کامنت های مثبت و منفی را ببنید. در مشاهده نمونه کارها و تصاویر قبل و بعد از جراحی پلک می توانید به ریزه کاری و دقت جراح پی ببرید.

پس از این مرحله پزشکانی که مورد تاییدتان بوده اند را به لیست اضافه کنید و یا اگر جزء پزشکانی هستند که در مرحله قبل اسم آنها را یادداشت کرده اید، یک امتیاز مثبت دیگر به آنها بدهید.

عکس قبل و بعد از بلفاروپلاستی | دکتر سوره علاف اکبری

از پزشکان مورد تاییدتان، وقت مشاوره حضوری بگیرید

بهترین اطلاعات را درباره بهترین جراح پلک زمانی به دست می آورید که با مراجعه حضوری به محل طبابتشان و پرس و جو از مراجعه کنندگان آنها و مشاوره حضوری با پزشک داشته باشید.

سعی کنید تمامی سوالتتان را در زمینه جراحی بلفاروپلاستی از پزشکتان بپرسید و جای هیچ گونه ابهام و نگرانی برای خود نگذارید.

مدت زمان زیادی در مطب وی بمانید و با سوال و پرس و جو از مراجعه کنندگان وی از میزان رضایتشان مطلع شوید.

سرچ در گوگل

شما با سرچ نام جراح مدنظرتان در گوگل با سایت های بسیار زیادی مواجه می شوید که می توانید با فعالیت های دقیق وی و همچنین تخصص و مهارتشان آشنایی پیدا کنید.

عوارض جراحی زیبایی پلک توسط افراد غیر متخصص

همان طور که قبلاً هم گفته شد به دلیل حساسیت و مهم بود چشم ها، عمل بلفاروپلاستی یکی از ظریف ترین عمل های زیبایی صورت است.

در صورتی که جراحی پلک توسط پزشکان غیر متخصص انجام شود احتمال آسیب به بینایی، عفونت، تا به تا شدن پلک ها، برداشتن حجم زیاد از پوست پلک و بازماندن چشم ها و… وجود دارد. بنابراین برای جلوگیری از این موارد، به دنبال بهترین جراح پلک باشید.

هزینه جراحی پلک توسط بهترین جراح پلک در تهران

یکی از رایج ترین سوالات متقاضیان عمل زیبایی پلک، هزینه آن است. برای هزینه جراحی پلک نمی توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت و اعلام کرد. زیرا هزینه این جراحی نسبت به پارامترهای مختلفی مانند: تخصص جراح، مهارت جراح، محل طبابت و جراحی وی، شدت افتادگی پلک و بسیار عوامل دیگر می تواند متفاوت باشد.

توصیه ی ما به شما این است که برای جراحی پلک به دنبال ارزان ترین ها نباشید بلکه به دنبال بهترین ها باشید. زیرا در صورتی که این عمل را نزد پزشکان غیرمتخصص انجام دهید شما مجبور به پرداخت هزینه های بسیار زیاد جهت ترمیم مشکلات پیش آمده خواهید بود و یا حتی احتمال جبران ناپذیر بودن برخی آسیب های ایجاد شده نیز وجود دارد!!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.1]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

2 دیدگاه ها
  1. سلام خانم دکتر من چون چشمام ضعیف هست دائما از لنز استفاده میکنم
    آیا بلافاصله بعد از جراحی پلک امکان استفاده از لنز هست؟

    پاسخ
    • سلام بله مشکلی ندارد

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =

تماس با دکتر علاف اکبری